Kuytun utan

Majus 6
Szepen Haladok,semmi kulonos.Kaja Kuytunban,amolyan "lecso tojasrantottaval "szeruseg,  hofeher gozolt fonott kenyerrel.Joizuen burkolom.Utkozben egy benzinkutnal vettem,egy kis szojalisztbol keszult ragcsalnivalot,es egy proteinitalt.A benzinkutas beinvitalt hogy fogyasszam el ott de en inkabb korabbi fogadalmam ellenere inkabb kint, a friss levegon ropogtattam.Kis ido mulva egy fott tojast es egy poharka forro vizet kaptam szivelyes gesztuskentNagyon jol esett erezhetoen szivbol jott.
72 km utan az ut es az autopalya osszeert es kozotte a pihenoben egy Benzinkut es Binguan (vendeghaz) .Gondoltam a tegnap ejszakai viszontagsagok utan ideje megpihenni  hihetetlen 15 yuanert kaptam egy haromagyas szobat,ami eddig messze a legolcsobb szallas.Plusz vacsora raadasul a szemelyzet rendkivul segitokesz. Mosolyognak,lelkesen felcipoelik a nehez zsakom az emeletre:)A bringa pedig lent marad egy korlathoz rogzitve.
Zuhanyzo nincs azonban  mosdasi lehetoseg van.Finom vacsor, gyors ruha test es fog mosas, aztan a varva vart  pihenteto alvas….
This entry was posted in Kina. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

