Elso nap Urumqi utan

 
 
Miota majus 2-an elindultam Urumqibol a 312 fouton ,most van elosszor lehetosegem papirra vetni a tortenteket.Az elso nap 116 Km tekertem mignem talatam egy alkalmasnak tuno taborhelyet ahol alomra tudtam hajtani a fejem,egy Hutubi nevu kisvaros utan.Az ut borzasztoan forgalmas volt.annak ellenere ,hogy a majus elsejei negy napos  hosszu hetvege itt meginkabb unne.A legkulonfelebb jarmuvek percenkent dudaltak ram,ki finomabban ki harsanyabban,igencsak megnehezitette a nyugott haladasomat.Ahoz tudnam hasonlitani mintha percenkent kapnal egy iszonyatos ereju hangtorpedot a hatadba amit szant szandekkal neked kuldenek csak ugy biztatas keppen,de meg inkabb figyelmezteteskent ,mintha nem is tudom talan az ut menti arokba kellene lehuzodnom
Egyebkent a gyorsabb jarmu mindig igy figyelmezteti a lassabbat elozeskor iranyjelzes helyett.Ami egy igazi proper jarmuben ulve nem gond de mindenki elkepzelheti a bringas helyzetet amikor a kamionok,teherautok,elhalado buszok tulkolnek iszonyatos erovel az irtozatos kurtjukbol hosszu masodpercekig nullabol.mit mondjak csontig hatol…Igy tekertem folyamatosan mutogatva szitkozodva anyazva…Aztan lassan par nap elteltevel teljesen rezisztense valtam kialakult egyfajta pszihikai vedelem…aztan meg par nap es en is baratsagosan integettem vissza.
Meg az ut elejen elhataroztam hogy satorban fogok aludnikiprobalva ujonan beszerzett meleg halozsakomates fozni magamnak valami finomat uj keszleteimet az Urumqiben eltoltott egy het alatt szereztem be.
Persze alkalmas taborhelyet nem volt egyszeru talani, annak ellenere hogy Xinjang  nem tul surun lakott nagy resze pedig sivatagos,de ez a resz muveles alatt volt,tekintve pedig hogy a mezogazdasagi teruleteken a parasztok gondolom a munka utan vagy pedig a napkozbeni forrosag miatt este nagy szamban dolgoztaka foldekenmindig akadt egy egy ember a latotavolsagban,ha nem is dolgozott csak ucsorgott es nezett ki ertelmesen a fejebol igy nehezitve meg az alkalmas taborhely keresesemet.mignem 116 km megtetele utan este fel kilenc korul talatam egy kis fas ligetetaz uttol nem messze azonban megfeleloen vedve a kivancsi szemektol.
Gyakorlott mozdulattal vettem elo a kisse berozsdasodott satrat amit utoljara Walesben a Brecon Nemzeti Parkban hasznaltam majd a bringat egy fahoz zrogzitettem biztonsagosan .
Gyors vacsora :Bebi kaja, amolyan tejbegriz feleseg tejporral, es Ujgur sos tea a z esti menu. Gyorsan alomra szenderedem. A kenyelmes , puha erdei talaj es a koreai polifom jo fekvest biztosit .
This entry was posted in Kina. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

