topick hozzaszolasaim

Tibi Thamelban

Sancho szancso@s… [Ellenőrzött E-mail]


2006 Nov 02, 15:47


Szevasztok utazok.

Ma igencsak kellemes elmenyben volt reszem.Beterve egy "supermarketba" Kathmandu belvarosaban Thamel kellos kozepen kb 8 kulonfele "Tibicsokira" es 3 fele "Amerikanara" bukkantam

Hat mondanom sem kell,hogy a nemzeti buszkesegtol konny szokott a szemembe,mit tehettem volna azonnal vasaroltam 86 NRs ert egy tabla jofajta marcipankremmel toltottet az igazi hazai izbol 🙂

Mar tobb mint fel eve nem lattam magyar csokit.

Ennel nagyobb meglepetesben csak Kumjungban volt reszem a Khumbu nemzeti parkban ahol egy kis lepukkant falusi shopban Tungsram 60W izzokra bukkantam a mosoly csak akkor fagyott ra az arcomra amikor meglattam a made in china feliratot a villanykorten…

Sancho

Bencenek

Sancho szancso@s… [Ellenőrzött E-mail]


2007 Apr 13, 20:42


Szevasz Bence!

Ha elfogadsz egy javaslatot es ha teheted oktober elejen indulj el.

Szoval a szeptemberi program azert nem az igazi, mert meg esos az ido es ez a lathatosagot ill. a konfort erzetet is erosen csokkenti En szeptember utolso heteben indultam es akkor ez volt a helyzet.

A homersekletrol roviden :2,5-3 Km magassagban meg eleg jo az ido de feljebb mar tenyleg huvos van 4,5 Km felett pedig eleg hideg ,de aggodni nem kell, takarot minden Guest house ban adnak felteve ha kersz egy extra pokrocot:)…Azert egy jo halozsak elengethetetlen es egy belso liner sem art ha van.

Talan egy konnyu halozsak eleg lehet(a suly nagyon fontos tenyezo). Az enyem pl egy nyari mini halozsak volt (7-18C) ig de az 3500 meter felett mar nem volt eleg, ezert vettem bele, asszem Namcheban egy Polar linert raadasul mindenhol legalabb 2 takarot kertem valamint sapkaban aludtam:))

Az oltasokrol nem tudok nyilatkozni mert nekem semmilyen nem volt, es hala az egnek nem is lettem beteg, de talan a hepatitisz ellenit javaslom…

Remelem tudtam valamit segiteni

Udv :Sancho Londonbol

Darjeeling

Sancho szancso@s… [Ellenőrzött E-mail]


2006 Dec 02, 13:10


Szia adri!

Darjeelinget akar Nepalbol Raniganjon at,vagy akar Indiabol Calcutta felol,Siliguritn keresztul is megkozelitheted(vagy mashonnan 🙂 ) Siliguribol jeepel 82 Rs a hivatalos ar de siman elvisznek 70Rs ert szemelyenkent 2 es fel ora.Csak kicsit kenyelmetlen mert 11 fo\jeep. Busszal 68 Rs 3-3es fel ora. Lehetseges tovabba az 1800 as evekbol itt maradt hegyi gozossel is, ami igen romantikus csak hat tobb mint 8 ora az ut Darjeeling

Ha Calcuttabol busszal mesz Siliguriig, ajanlom az ejszakai buszt. De mehetsz akar vonattal is. En busszal mentem mert a vonatra lehetetlen volt helyet kapni.

A Tv torony mellett a hegyen sok olcso guest houset es hotelt talalsz…100-150Rs\egy agyas szoba

Darjeelingbe kulon engedely nem kell de ha at akarsz menni Sikkimbe, ami kb 20 km, a permit ingyenes es Darjeelingben megkapod. Igaz kicsit maceras mert 3 helyre kell elmenned erte.Azt hiszem februar vegen meg eleg huvos van arrafele.:)

Udv Sancho

This entry was posted in hasznos infok. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

