Neil Island, Andaman Szigetek, India

Egyebkent tegnap  delutan erkeztem vissza a Neil Island nevezetu szigetrol ,Port Blairbe.Az aprocska sziget nepessege kb 1000 fot szamlal es velem eggyutt is csak 5-6 kulfoldi volt a szigeten.
Szoval akar orakat is setalgathattam a homokkal fedett tengerparton anelkul,hogy barkivel is talalkoztam volna.Nemhogy internet de meg telefon sem volt.Csak egy lepukkant postahivatal.
Az ocean partjan  berelem egy kokusz palmabol es nadbol epitett kunyhot  kb 300 Ft ert naponta.
A kristalytiszta turkisz zold tengerben  orakat uszkaltam ,  es buvatkodtam . A coral reefek es a halak latvanya hihetetlen elmennyel szolgaltak. A tengeri elovilag sokszinusege lenyugozo  . Par kulfoldi arcal, neha  motoros halaszcsonakot bereltunk a helyi halaszoktol, aztan irany a nyilt tenger: buvarkodas ,uszkalas.  A pici halaszcsonakkal a nyilt tengeren ujabb coral reefek  felfedezese ,tropusi halak tucatjainak tanulmanyozasa buvarszemuvegen keresztul:… Persze nem is en lennek de, szereztem egy ketmeteres szigonyt es azzal halasztam ,a tobbiek nagy oromere…En persze nem ettem a zsakmanybol, mert  meg mindig vega vagyok:)  A szigetet keresztulszelo utat mindket oldalon kokusz es banan palmak szegelyeztek. Szoval halsutogetes a parton, kokuszdiobol kokusztejivaszat, bananmajszolgatas, hevereszes a homokal fedett tengerparton, estenkent nad kunyhoban alvaszat, napkozben fuggoagyban pihengetes a parton, a palmafak arnyekaban ,estenkent naplemente nezegetes..:)
kepzelheted mennyire szar volt:))) eleg faraszto melo:))
 Raadasul elkepesztoen olcso…
Most valoszinuleg ujjabb 2-3 hetig nem leszek internet kozelben mert kedden indulok Havelock Islandra ahol hasonloan kimerito tevekenyseget kell kotelezo jelleggel vegrehajtanom, mint az elmult 10 napban:)
Szoval ha addig nem"talalkoznank" akkor nagyon boldog karacsonyt kivanok neked (azt hiszem en voltam az elso🙂 )
Egyebkent tegnap egy spanyol havertol vettem egy bicajt ami spanyolorszagbol ormenyorszagon-kazaszhtanon- kirgiztanon-kinan- nepalon-banghladesen keresztul jutott el ide. Azt hiszem en meg hazaviszem Magyarorszagra termeszetesen foldon. Talan mar nyarra haza is tekerek.:) Ha meg nem akkor is sporolok egy kalap penzt a helyi riksakon meg taxikon.
2006 dec.
 

This entry was posted in Andaman Szigetek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

