Megerkeztem az Andaman Szigetekre…..

Megerkeztem az Andaman szigetekre…

….Most erkeztem meg Port Blairba az Andaman Szigetekre.
3 es fel napot toltottem az MV. Akhbar egy kurva nagy utasszallito hajo fedelzeten a tengeren..Hat, nagy tapasztalat volt az biztos.
A fedelkozbe szolt a jegyem kb 2000 indiaival egyutt, volt vagy 40C, de a tobbi kulfoldi haverral ,mindig az elso osztalyu fedelzeten dekkoltunk,mert lezsiroztam az elsotisztel:) Volt hogy ott is aludtam a tat fedelzeten mert a fedelkozben elviselhetetlen meleg volt. a kaja kurva szar volt minden nap fott rizsa meg zoldseg…Csak az utolso nap fedeztem fel ,hogy van normalis etterem is a hajon… Nem csak a fedelkozi menza…Na wazze az sem volt sokkal jobb.Se evoeszkoz se nem semmi se semmi…Mind1 az a lenyeg hogy megerkeztem ebbe a tropusi paradicsomba.Holnap indulok a Neil Island nevezetu szigetre.Ott a parton berelek egy kokusz palmabol es nadbol epitett kunyhot ,aztan irany a kristalytiszta tenger. Kis buvarkodas, kis uszkalas kis, halaszgatas, kokuszdiobol tejivaszat szoval ahogy a jo oreg Ganxta Zolee mondotta vala  "tequila, sor,homok, jetsky faszveres, tenger ,easylife ,ejtoernyozes" :)))
2006 11 21
 
This entry was posted in Andaman Szigetek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

