Mc Leod Ganj Dharamsala

Most jelenleg -Manali utan- Dharamsala mellett McLeod Ganj ban idozom 
ahol a Dalai Lama is szoval most a Tibeti emigrans"onkormanyzat" 
fellegvaraban a hivatalos volunteer coordination office ideiglenes 
onkentes "munkatarsakent" tibeti buddhista szerzetes novendekeket 
es "civil" tibeti fiatalokat gyogyitok es tanitok.
ez ugy tortent ,hogy setaltam az utcan aztan meglattam a kiirast 
miszerint onkentes tanarokat keresnek felvetelre
mint kesobb megtudtam csak es kizarolag onkentes tanarok dolgoznak 
ebben a suliban
Ma pl mar 4 kezelesen vagyok tul aztan delutan 4 kor english
conversation lesz aztan holnap Reiki teaching..ilyesmi  (Persze minden 
angolul)... Angol mindenhol... Ez a karmam. Ugytunik meg kellett 
tanulnom ...Egyebkent egesz heten a Dalai Lama nyilvanos teachinget 
tart amin en is reszt veszek..
Furcsa hogy hova sodort az elet... Amikor a Himalayaban a hegyoldalban 
kialakitott keskeny alig par tiz cm szeles osvenyen egyensulyozva 
alattam a tobbkilometer mely es szakadek ,vagy  eppen az alazudulo 
hegyi folyokon combkozepig ero jeges vizben valo atgazolaskor sokszor 
egy pillanatra elgondolkoztam elgondolkoztam : hogy is kerultem ide?
Sokszor a mai napig magam is elcsodalkozom azon hogy itt 
vagyok....Elso ranezesre
ez egy teljesen mas vilag gyokeresen eltero kulturaval az emberek 
mentalitasa viselkedese eletrol alkotott felfogasa ugyan csadalatos de 
teljesen mas....Ugyanakkor kicsit mellyebbre hatolva rajottem itt is 
minden, az emberi erzelmek, dramak sorsok tortenetek ugyanazok csupan 
a diszlet  a helyszin valtozott meg...Hihetetlen...
  mar otthon  ugy ereztem hogy lepnem kell.... 
Mennem tapasztalnom vilagot latnom a kispolgari lapos mindennapok utan 
(meleg biztonsagos otthon, allando baratno  es fott vacsora) vagytam 
a kalandra az izgalmakra. Arra hogy kiszakadjam a minndennapi elet 
taposomalmabol arra hogy masokat segitve tanithassam gyogyithassam az 
embereket hiszen ezaltal velem is hasonlo tortenik... A jo tanar 
ismerve a tanitas altal tanul a tanitvanyokon ill sajat tanitasan 
keresztul...
Persze mindenki kulonbozo keppen tapasztal... kulonbozo uton jar a 
minoseg es a mennyiseg is eltero...de a vegcel Egy...
Arrol hogy mi volt bennem mielott nekivagtam az Utamnak es elmentem 
otthonrol . Hatrahagyva mindent egy hatizsaknyi (35L )civilizacion 
kivul. Az ember mikor nekivag az ismeretlennek esetleg lehet benne 
egyfajta felelem...Persze kesobb raebredsz,
 az ember csak es kizarolag az ismeretlentol fel illetve szorong. 
Amit ismersz attol sosem felsz legfeljebb nem szereted,esetleg unod 
vagy talan szereted de semmikeppen sem felsz tole
Filozofiam szerint  nem batorsag csak elhatarozas kerdese mi az amit 
megcselekszunk.Az uj es epito jellegu dolgokban mindig rengeteg a 
teremto energia az egiek  ilyenkor mindig segitenek a tapasztalasban 
Tehat sose aggodj cselekedj batran, hatarozd el magad es lepd meg...
Itt egy ket honapot tervezek eltolteni
a vizumum oktoberig jo, akkor atmegyek Nepalba aztan majd meglatom..
Most diohejban ennyi...
2006 aug 15

 

This entry was posted in India. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

