Egy Szar Nap….


Tegnap egy igen szar napot zartam.. 8 es fel orat alltam sorba nyomoroga,

Itt Kathmanduban az indiai kovetsegen,

ahol az osszes izraeli befurakodott elore, nem torodve a sorral…

Etlen szomjan reggeltol delutanig acsorogtam. Mire sorra kerultem,

a kovetsegi alkalmazott ezek utan lazan kozoltek,

hogy nem jott a telexre visszaigazolas magyarorszagrol,

igy csak 3 honapos indiai vizumot fognak adni egyszeri belepessel…

(en persze 6 honapos vizumot multi belepesest kertem az ara pedig meg ugyanugy 50$)

Na felhivtam a magyarorszagi indiai kovetseget ahol a konzul szemelyesen kozolte,

hogy nem kaptak semmilyen telexet  Nepalbol… eldurran az agyam….

Aztan egy buzi nepali teherauto sofor ramhuzta a kormanyt en meg jol eltaknyoltam a yamahaval

,amit ,meg a napokban bereltem.. Kicsit osszehorzsoltam a karomat de semmi komoly.

A kocsog meg elmenekult a helyszinrol..

(Nepaliul meg nem tudok olvasni, igy a rendszama is ismeretlen)

Ezek utan este a Kanadai csajom kozolte,

akivel nemregiben jottem ossze hogy inkabb hanyagoljuk a temat,

mert az izraeli pasija visszajott a hegyekbol.

Na mind1… ezeket dobta a gep .

Erdekes hogy teljesen nyugodtan reagalom le az esemenyeket

sem ideges sem ingerult nem vagyok. Nemregiben megismerkedtem egy kedves magyar lannyal,

akivel, ha minden jol megy szervezunk egy kozos projektet:)

okt Lenyeg az ,hogy elvagyok mint a befott meg nem tudom hogy itt

Nepalban maradjak meg egy ket honapot vagy iranyozzam meg Indiat.

Ugy erzem hogy egy kicsit melyebbre kell merulnom a spiritualis vilagban

mert miota megjottem a Mt.Everestrol tulsagosan is habzsolom az elet nyujtotta oromoket…

Ma kezdek el egy tisztito bolytot meditacioval meg ilyesmikkel..

2006 okt.

This entry was posted in Nepal. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

