Darjeeling

…Hogy aprilisban hazamegyek e azt meg nem tudom. Az indiai vizumom aprilis vegeig jo. Addig szeretnem elvezni indiat. Aztan majd meglatom merre tovabb.Hogy mi elol menekulok? Jo kerdes.Talan csak tapasztalatokat szeretnek gyujteni vagy csupan csak vezekelni azert  amit magam ellen elkovettem, talan megismerni mas aspektusokat, nezopontokat, kulturakat, embereket nepeket ,orszagokat.talan nincs miert hazamennem…Talan ujat tanulni az eletrol.Talan mindezt egyszerre komplexen…az elet nem mindig fekete es feher….
Mostanaban elkezdtem gondolkozni azon mihez kellene kezdenem a jovoben. Arra gondoltam,hogy ausztraliaba ,angliaba,esetleg kanadaban neznek allast. 
Az a titkos tervem hogy osszeszedek egy kis penzt, es csinalok a magamfajta utazoknak,valahol a vilagban (talan otthon) egy kis vendeghazat. Most mar tudom mi kell ahhaz ,hogy az ember(megfaradt utazo) jol erezze magat.Azt hiszem kicsit tapasztaltam ebben a temaban:) Az extra meg az lesz,hogy az egeszet spiritualitassal fogom fuszerezni.A tervek mar korvonalazodnak…

Tegnap meglatogattam a nagy Magyar utazo az elso tibeti -angol szotar megalkotojanak Korosi Csoma Sandornak a sirjat aki itt Darjeelingben halt meg malaria kovetkezteben uton Lhasa fele.
Elhelyeztem a szepen karbantartott siremleken a helyi szokasnak megfeleloen egy selyemsalat tiszteletem kifejezesekeppen a sajat valamint kicsit Magyarorszag  es az egesz magyarsag neveben.Meg kell hogy mondjam igen meghato erzes volt, pusztan csak ott allni a siremlek elott olvasva tucatnyi meltato marvanytablat es kulonbozo feliratokat a sir korul .Azok utan, hogy meg Ladakhban ezarandokoltam a Pukhtal nevu kolostorhoz ahol 2 evig dolgozott es abba a faluba ahol evekig elt hat nem is tudom mit mondjak…felemelo a dolog…
Ma indulok delutan Calcuttaba. Az egesz ejszakat at fogom buszozni..mar elore zsibbadok:))
2006 11 10

This entry was posted in India. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

